De Kick-Off op 6 januari 2016

We zijn nu écht van start gegaan!

Woensdagavond 6 januari, klokslag 20:00 uur: de start van een Passievol muzikaal nieuwjaar!

image1

Een volle talentenvloer in Markt 18, The Voices en Schagens Harmonie repeteren voor het eerst samen voor De Passie Schagen. Precies 10 weken vóór de generale repetitie nemen we de eerste stukken door.

DSC04610

We starten met Omarm me van Bløf. Dit begint al snel vorm te krijgen en iedereen wordt er enthousiast van! Het stuk Iedereen is van de wereld wordt daarna op de lessenaar gezet. Dit is een iets grotere uitdaging en we zijn blij dat we nog 10 weken hebben om dit te verfijnen! Maar leuk is het wel!

Omarm-bladmuziek

Mag ik dan bij jou is het volgende stuk dat we in de voorwas zetten. De gevoelige tekst van Claudia de Breij zorgt voor een mooie gedragen sfeer. Dit belooft prachtig te worden! Er worden de nodige herhalingen ingetekend in de muziek om ervoor te zorgen dat The Voices en de harmonie tegelijk aan het eind komen!

DSC04621

Het laatste stuk waar we in de anderhalf uur die we repeteren aan toe komen is ook erg bekend. Marco Borsato: De Bestemming. Dit zingt  Stephanie Kramer zelf en de koorleden vallen in het refrein in.

Na deze muzikale kennismaking sluiten we de avond af met een kennismakings/nieuwjaarsborrel. Kortom: een zeer geslaagde Kick-Off!