16 december 2016: Kerstconcert in de Grote Kerk op de Markt in Schagen

Op vrijdag 16 december 2016 organiseert Schagens Harmonie samen met het Noord Hollands Jeugd Fanfare Orkest een kerstconcert in de Grote Kerk op de Markt in Schagen.

kerstconcert-sh-nhjfoEen andere opzet dan de afgelopen jaren maar zéker niet minder de moeite waard!

Beide orkesten nemen een deel van het programma voor zijn rekening. Schagens Harmonie. onder leiding van Esther Hoek en het Noord Hollands Jeugd Fanfare Orkest onder leiding van Lieuwe de Jong.

Tijdens het optreden van Schagens Harmonie kunt u ook luisteren naar zangeres Daphne Wittebrood. Zij zal samen met de harmonie een aantal nummers laten horen.

Kaarten a € 5,- zijn alleen die avond zelf te koop bij de zaal. Er is geen voorverkoop.

SAMSUNG CSC

Noord Hollands Jeugd Fanfare Orkest onder leiding van Lieuwe de Jong