Kerstconcert Zaterdag 16 december

Zaterdag 16 december geven wij ons jaarlijkse Kerstconcert. Het belooft een mooie avond te worden. Wij spelen mooie kerstnummers en u kunt genieten van Marielle Van Vliet die een aantal nummers met ons meezingt.
Behalve Schagens Harmonie speelt deze avond ook Fanfare Samen Voorwaarts voor u. Samen Voorwaarts komt uit Zijdewind, Waarland en ‘t Veld.
En alsof dat nog niet genoeg is zal er ook nog een muzikale verrassing komen waardoor u écht in de kerststemming zal komen!

Kaartjes zijn komend weekend te koop bij onze Amaryllis-stand op De Schager Wintermarkt en vanaf 1 december bij Boekhandel Plukker. Als er kaarten over zijn kunt u deze aan de zaal kopen.