De Passie Schagen – The Voices

The Voices

Enthousiasme, plezier in zingen en werken naar prachtige concerten in samenwerking met verschillende verenigingen en op bijzondere lokaties.

The Voices zijn de vocalgroepen speciaal voor iedereen van 18 en ouder. Deze groepen zijn gestart vanaf november 2013 door Stephanie Kramer en worden momenteel gegeven op 2 verschillende locaties in de Noordkop: Schagen en Warmenhuizen.

DSC04621

Tijdens de repetities gaat Stephanie met de zangers en zangeressen aan de slag met meerstemmig zingen, stemgebruik maar er wordt ook gewerkt aan presentatie en voordracht.

voices

Naast The Voices is Stephanie Kramer ook de drijvende kracht achter The Young Voices. Als je onder de 18 bent kan je hier alles leren over presenteren, optreden en artiest worden! Als je daarnaast ook wilt zingen in een groep kan je je aanmelden! The Young Voices bestaat uit 3 groepen: Alkmaar, Schagen en Warmenhuizen.

Wil je meer informatie over The Voices of de Young Voices kijk dan op de website of op de Facebookpagina.