Arrangement concert Schagens Harmonie en Karin Bloemen

Schagens Harmonie biedt voor ons jubileumconcert een arrangement aan in samenwerking met Havana Schagen!

U geniet van een 3-gangen menu. Ondertussen zijn uw zitplaatsen in Alpha voor u gereserveerd.
Bij dit 3-gangen menu heeft u de keuze uit vlees, vis of vegetarisch. U wordt om 17:30 bij Havana Schagen verwacht zodat u op tijd klaar bent om te genieten van de voorstelling. Na het eten hoeft u slechts 180 meter te lopen om de concertzaal Alpha te bereiken. In Alpha zijn uw stoelen voor u gereserveerd!

De prijs voor dit arrangement bedraagt € 50. Hiervoor ontvangt u een toegangskaart voor de voorstelling van Schagens Harmonie en Karin Bloemen én het 3-gangen menu. Drankjes zijn niet in deze prijs inbegrepen en moeten bij Havana zelf afgerekend worden.

U kunt dit arrangement alleen bestellen via deze link op onze website. De kosten van dit arrangement moeten vooraf betaald worden. Wij zorgen ervoor dat uw tafel gereserveerd is bij Havana.

Wilt u dit arrangement boeken en zijn er kinderen tot en met 12 jaar bij? Dat kan ook! Het kinderarrangement kost € 25. Ook bij dit arrangement is de toegang voor het condert inbegrepen.

Als u een arrangement boekt, ontvangt u op een later tijdstip (begin november 2019) van ons een uitgebreide e-mail met aanvullende informatie.