26 juni: optreden beide orkesten in de Muziektuin!

Concert OL en HO in muziektuin

Zondag 26 juni ziet u zowel het opleidingsorkest als het hoofdorkest van Schagens Harmonie in de Muziektuin. Tussen 13:00 en 14:00 uur treden wij voor u op. Het opleidingsorkest bijt het spits af en daarna neemt het hoofdorkest het over.

Tijdens het optreden van het opleidingsorkest hoort u hoe goed deze leden op weg zijn! Leuke vlotte muziek, filmmuziek en zelf een solostuk voor klarinet met begeleiding van het orkest spelen zij.

Daarna speelt het hoofdorkest een aantal mooie nummers voor u. Onder andere de Da Vinci Code en de muziek van de hitserie Game of Thrones. Maar ook het concertwerk Fate of the Gods klinkt in de koepel van de Muziektuin. En gaat u deze maand naar de concerten van Doe Maar in de Ziggo Dome? Dan kunt u bij ons nog genieten van een echte Doe Maar Medley!

Toegang is gratis! Tot de 26e!