3 september 2017: UITmarkt in Schagen

Zondagavond 3 september, eigenlijk nog vóór het begin van het nieuwe seizoen speelden wij ons eerste concert. We waren een deel van het avondprogramma van de UITmarkt in Schagen.

Een lang gekoesterde wens ging in vervulling: spelen IN de slotgracht van Slot Schagen.

Het was mooi weer. Er was veel publiek en het publiek leek zeker te genieten van de lichte muziek die wij speelden.

We speelden de volgende nummers:
Let me entertain you
Skyfall
Pirates of the Caribbean
Simply Red on tour
Every little thing she does is magic
You raise me up – met een hele mooie solo van Corne Witte
Hallelujah
En we sloten af met een soort van Flashmob: Iedereen is van de wereld samen met The Voices.

Hieronder vindt u nog een aantal foto’s.

Corné Witte speelden een prachtige solo: You Raise Me Up. Trots op onze muzikant! 🙂

En toen de Flashmob. Wij begonnen met spelen van het nummer Iedereen Is Van De Wereld. Uit het publiek stonden de dames van The Voices op om met ons mee te gaan doen!

En toen was het klaar. Het publiek kon nog lekker blijven genieten van The Voices en daarna van Miss Jones. Wij gaan ons klaarmaken voor het volgende concert!