Play-in

Op zondag 11februari organiseren wij een PLAY-IN. Met zoveel mogelijk muzikanten samen creëren, dat is wat we die dag gaan doen. Gezelligheid en muzikaliteit staan voorop! Je kan je niet meer aanmelden voor deze dag.

De muziek

We gaan de volgende stukken spelen:

Locatie

De play-in wordt gehouden in de Spartahal. Deze bevindt zich aan de Zuiderweg 2A, 1741 NA, in Schagen.

Indeling van de dag

10:00 – Ontvangst
10:30 – Start repetitie
12:30 – Lunchpauze
13:15 – Start repetitie
14:30 – Pauze
15:00 – Start repetitie
16:00 – Pauze
16:15 – Concert(je)

Lunch

Wij verzorgen een lunch voor de deelnemers van de play-in.

Concertje

Publiek is welkom in de spartahal om onze vorderingen van de dag te bewonderen. Nodig familie en vrienden dus gerust uit om om 16:15 te komen luisteren.

Blijf je plakken?

Hopelijk kunnen we er een heerlijke muzikale dag van maken. En wie weet vind je het bij ons wel zo leuk dat je mee wilt werken aan onze uitdagende concerten die in juni 2024 gepland staan in De Vest in Alkmaar samen met balletschool Attitude!