Les en contributie

Schagens Harmonie breidt beide orkesten graag verder uit en is voortdurend op zoek naar zowel jong als ouder muziektalent, met of zonder ervaring in het bespelen van een muziekinstrument.

Mocht je nog geen instrument bespelen, maar zou je het wel graag willen leren of gewoon eens willen uitproberen, dan kun je via muziekschool Da Capo muzieklessen volgen. Ook degenen die al een instrument bespelen, maar toch lessen willen volgen kunnen bij muziekschool Da Capo terecht.
Voor de leskosten verwijzen we graag naar de lestarieven van muziekschool Da Capo.

Een extra voordeel als je lid bent van Schagens Harmonie, is dat je een bijdrage in de leskosten kunt krijgen via de Harmonie (in de vorm van een subsidie van de gemeente Schagen) en gratis een instrument in bruikleen kunt krijgen (indien voorradig).

Wat de contributie betreft: leden van het opleidingsorkest betalen € 135,- per jaar, leden van het hoofdorkest  € 210,- per jaar.

Wil je meer informatie over het lidmaatschap of de mogelijkheden tot het volgen van lessen, mail ons dan: mail@schagensharmonie.