150 jaar: Programma van ons jubileumjaar 2019

6 januari 2019

Wij trappen ons feestjaar af met een koud klusje! De afsluiting van Schagen on Ice, de ijsbaan die op de Markt in Schagen ligt.

1 februari 2019

Onze oprichtingsdatum. Omdat dit het moment is dat we écht 150 jaar bestaan nodigen we al onze leden uit voor een feestavond. Deze avond vindt plaats in ‘t Oude Slot in Schagen

2 februari 2019

Een Play-Inn voor iedereen die mee wil doen. We zullen proberen om zoveel mogelijk oud leden en mensen die in het verleden wel eens ingevallen hebben bij Schagens Harmonie uit te nodigen. Mensen die nog nooit meegespeeld hebben, maar dat wel graag doen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!

13 april 2019

Op deze avond hebben we een concert samen met The Voices. We hebben al vaker samen met dit koor, onder leiding van Stephanie Kramer, samengewerkt. We hebben De Passie Schagen samen opgezet, maar ook De Voddenman van Teheran was een project van ons samen. We gaan u ongetwijfeld verrassen op deze avond!

4 mei 2019

In ons jubileumjaar hoort dit er natuurlijk ook bij. We spelen bij het monument in Schagen tijdens de jaarlijkse dodenherdenking.

23 juni 2019

Op de dag dat onze dirigente Sarah ziet, spelen wij in de Muziektuin in Schagen. Als de weergoden ons goed gezind zijn zal dit ongetwijfeld weer een hele fijne muzikale middag worden. Altijd genieten in de prachtige muziekkoepel.

10 juli 2019

Het muzikale seizoen loopt gelijk met de schoolvakanties. Daarom sluiten we het seizoen af met een BBQ voor onze leden. Uiteraard is dit nog lang niet de afsluiting van ons jubileumjaar!

11 juli 2019

Voor het eerst is Schagens Harmonie te bezichtigen op de Westfriese Markt. Op de Dag van Dans en Muziek spelen wij op het houten plankier bij de Kerk op de Markt in Schagen.

1 september 2019

Voor de 5e keer wordt de UITmarkt georganiseerd in Schagen. Wij zullen die dag zorg dragen voor een spetterend einde van de dag. We spelen vanaf een drijvend ponton in de slotgracht voor het mooie Slot Schagen. Sprookjesachtig! Kom dus vooral kijken. U kunt die dag trouwens al vanaf 12:00 uur genieten van verschillende optredens bij Markt 18 van allerlei culturele verenigingen.

23 november 2019

En dan komt ons jubileumjaar tot een spetterend einde…. Een concert samen met Karin Bloemen in Alpha Schagen! De energie die Karin meebrengt en het muzikale enthousiasme belooft een fantastische avond te worden!