Doe mee met ons Alan Parsons Project

Heb je zin in een gave muzikale belevenis? Lees dan gauw verder!

Schagens Harmonie heeft weer iets tofs bedacht (nou ja, ok, onze creatieve en enthousiaste dirigente Esther Hoek heeft het bedacht….). Een project waar (bijna) iedere muzikant die daar zin in heeft, aan mee mag doen. Uitdagend, origineel en leuk om te doen!

Maar wat dan, hoor ik je vragen…. Komtie.

Wat dacht je van:

– Een concert in samenwerking met de Noord Hollandse band No Claim.
– We spelen in metropool opstelling.
– De muziekstijl zal voornamelijk symfonische rock behelzen.
– Een deel hiervan zal bestaan uit de muziek van The Alan Parsons Project. Denk aan Eye in the Sky, Silence and I en Old and Wise.
– Gezamenlijk gaan we gedurende 6 weken de muziek instuderen onder de bezielende leiding van Esther (hard werken, dikke pret en veel gezelligheid).
– We repeteren op woensdagavond in Markt 18 te Schagen tussen 20:00 en 22:00, voor de eerste maal op 30 mei 2018. En op een zondag samen met No Claim.
– Het concert is op zaterdag 7 juli 2018 in het Scagontheater aan de Markt te Schagen.
– En als klap op de vuurpijl willen we het feest nog eens dunnetjes overdoen tijdens de Uitmarkt in Schagen, op zondag 2 september, op het drijvende ponton bij Slot Schagen. In 2017 was dit een feest! Vermoedelijk zullen daarvoor nog één of twee repetities worden gepland.

Heb je ook al zin gekregen net als wij? Bespeel je een koperen of houten blaasinstrument, strijkbas of ben je slagwerker? Houd je van muziek maken en gezelligheid? Meld je dan snel aan, samen met je muziekvrienden, orkestgenoten, noem maar op. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, daarom hopen we dat je dit bericht zoveel mogelijk wilt delen.

Eén klein voorbehoud: als we nou ineens met bijvoorbeeld 20 trompettisten zitten, wordt het erg druk. Dus mochten zich te veel muzikanten van een instrumentgroep melden, dan zullen we een list moeten bedenken.

Om de onkosten enigszins te beperken, vragen we een kleine bijdrage van € 10.

Hiervoor krijg je tijdens de repetities elke pauze een drankje (met koekje).

Aanmelden kan bij voorkeur per e-mail aan mail@schagensharmonie.nl, onder vermelding van:

– Je voor- en achternaam
– Woonplaats
– (mobiel) telefoonnummer
– Instrument dat je bespeelt
– Je niveau (diploma A, B, C etc. of het aantal jaar dat je speelt)
– Welke stem speel je normaal gesproken?

Lukt mailen niet mag je natuurlijk ook bellen met onze secretaris Danielle: 06-10294638.

We verheugen ons erop dat je meedoet.